queer kim ~

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Kim ~ - 26 oktober 2013 20:41

Ohoyhoy~

Nu har jag beställt en miku peruk & Ciel Phantomhives ringar   

            

Hihih vet ni vad som jag tycker är förjäkla kul?

I fredags i skolan hade jag en låtsas piercing på mig, alla trodde den var äkta...

Men en grupp tjejer satt och fnissade åt mig i klassrummet, först ignorerade jag dem men sen så gav jag dom en blick, då började de skratta ännu mer  

De kanske trodde att jag skulle bli ledsen elr ngt men FAN VA JAG BLEV GLAD!

Vet inte varför jag blev glad, men jag stärktes av det   

så faan va jag är glad C:    

Av Kim ~ - 26 oktober 2013 14:59

Haii~

Kom nyss hem, har sovit med några kompisar igår hade jätte mysigt  

snart är det japan loppis!!! bara några veckor    och på måndag ska jag till ullared med några vänner, den hära månaden har varit super  

Nu på lovet ska jag försöka träna >.< jag måste stanna i form för nästnästa vecka ska jag till Göteborg och tävla, i fäktning då #TAGGA 

        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


haii~ jag är Kim! Det är inte mitt riktiga namn men man får ju vara lite mystisk. Jag bor i Skåne & älskar anime och lolita/kawaii osv...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska mitt main tema vara på bloggen? C;
 kawaii/lolita
 grunge/punk
 indie/hipster
 emo/gotic

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards