queer kim ~

Direktlänk till inlägg 2 november 2013

olika sidor ~

Av Kim ~ - 2 november 2013 12:12

Ohoi~

Jag ser mig själv ibland som en bok (eller inte) Jag har så många olika sidor av mig själv..

Sidorna kan man väl beskriva som emo, techno, indie, & kawaii...  

       

Indie scene~

Det här är min naturliga stil, enkel och söt haha   

Musiken som beskriver den här sidan av mig är också simpel...

       

Le "emo"~

Alla tolkar emo på olika sätt, de flesta som jag känner tycker emo bara är personer som skär sig, är deprimerade, och lyssnar på rock. Hur kan man döma så fort?

Vet ni ens vad de personerna gått igenom?  

Det handlar inte om att skära sig, det handlar om så mycket mer...

Den tomma känslan, känna sig hatad, inte acceptera kärlek.

Lyssna på lyricsen på låtarna...  

       

Kawaii~

Jag har alltid älskat den asiatiska stilen och sakerna  

Jag älskar verkligen att läsa, gillar böcker om samurajer osv...

Sen så lärde jag känna en tjej över nätet, vi träffades och hon förklarade anime osv  

Så nu är jag helt såld på den här kulturen haaha...

       

Svårt att förklara detta~

Jag älskar att spela tv/data spel...

Så det är väl min galna sida... Jag kan bygga, döda, tänka, skapa osv  

Har bara varit på ett stort lan, det var jätte roligt det spelades låg dubstep i hela hallen och folk sov på golvet, energidryck för bara 10 kr, och vara med kompisar  

det kallar jag livet~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim ~ - 15 november 2013 08:06

Tjoo bree ~ Jag vaknade nyss, även fast jag har sovmorgon... askul ju   Vid 2 ska jag ta bussen in till slussen, det tar ingefär 45 min att åka dit... På slussen ska jag träffa min kompis, & sen så åker vi till Hallonbergen   För där är japan...

Av Kim ~ - 13 november 2013 21:45


Tjo~ Idag i skolan skulle man välja nya ämnen till elevens val... Jag valde Idrott som tredjeval, meen jag fick det ändå    Så nu ska jag ha idrott tre dar i veckan, orkar verkligen inte.. Jag är också den enda tjejen i HEELA år 8 som valde i...

Av Kim ~ - 12 november 2013 16:18

Bonjour tout le monde~ Kom nyss hem från skolan   Jag håller på med min franska, vi ska ha prov imorgon.. Så jag tänkte slänga in ett inlägg! Jag funderar på att byta min blogg till blogg.se, jag vill att min blogg ska bli stor   Men jag fö...

Av Kim ~ - 10 november 2013 21:22


home sweet home~ Nu är jag hemma, det var en låång dag    Nu har jag bestämt mig för att må bra! Jag ska inte välja de dåliga vägarna    Jag vill inte svika mina vänner, har redan gjort det så mycket... Tänk att folk fortfarande orkar med m...

Av Kim ~ - 10 november 2013 17:48


Hej! Sitter i bilen påväg hem från Göteborg, jag har varit på fäkttävling, det gick jätte dåligt. Men i eleminerings matchen förlorade jag med 15-10 gjorde bra ifrån mig och är nöjd(???)? skriver mer när jag kmr hem (om jag orkar) ...

Presentation


haii~ jag är Kim! Det är inte mitt riktiga namn men man får ju vara lite mystisk. Jag bor i Skåne & älskar anime och lolita/kawaii osv...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska mitt main tema vara på bloggen? C;
 kawaii/lolita
 grunge/punk
 indie/hipster
 emo/gotic

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards