queer kim ~

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

home sweet home ~

Av Kim ~ - 26 oktober 2013 14:59

Haii~

Kom nyss hem, har sovit med några kompisar igår hade jätte mysigt  

snart är det japan loppis!!! bara några veckor    och på måndag ska jag till ullared med några vänner, den hära månaden har varit super  

Nu på lovet ska jag försöka träna >.< jag måste stanna i form för nästnästa vecka ska jag till Göteborg och tävla, i fäktning då #TAGGA 

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim ~ - 15 november 2013 08:06

Tjoo bree ~ Jag vaknade nyss, även fast jag har sovmorgon... askul ju   Vid 2 ska jag ta bussen in till slussen, det tar ingefär 45 min att åka dit... På slussen ska jag träffa min kompis, & sen så åker vi till Hallonbergen   För där är japan...

Av Kim ~ - 13 november 2013 21:45


Tjo~ Idag i skolan skulle man välja nya ämnen till elevens val... Jag valde Idrott som tredjeval, meen jag fick det ändå    Så nu ska jag ha idrott tre dar i veckan, orkar verkligen inte.. Jag är också den enda tjejen i HEELA år 8 som valde i...

Av Kim ~ - 12 november 2013 16:18

Bonjour tout le monde~ Kom nyss hem från skolan   Jag håller på med min franska, vi ska ha prov imorgon.. Så jag tänkte slänga in ett inlägg! Jag funderar på att byta min blogg till blogg.se, jag vill att min blogg ska bli stor   Men jag fö...

Av Kim ~ - 10 november 2013 21:22


home sweet home~ Nu är jag hemma, det var en låång dag    Nu har jag bestämt mig för att må bra! Jag ska inte välja de dåliga vägarna    Jag vill inte svika mina vänner, har redan gjort det så mycket... Tänk att folk fortfarande orkar med m...

Av Kim ~ - 10 november 2013 17:48


Hej! Sitter i bilen påväg hem från Göteborg, jag har varit på fäkttävling, det gick jätte dåligt. Men i eleminerings matchen förlorade jag med 15-10 gjorde bra ifrån mig och är nöjd(???)? skriver mer när jag kmr hem (om jag orkar) ...

Presentation


haii~ jag är Kim! Det är inte mitt riktiga namn men man får ju vara lite mystisk. Jag bor i Skåne & älskar anime och lolita/kawaii osv...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska mitt main tema vara på bloggen? C;
 kawaii/lolita
 grunge/punk
 indie/hipster
 emo/gotic

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards